top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

Heb jij hoop nodig?

Via Facebook zag ik op de pagina van Bethel Music deze video. Wauw, wat een getuigenis en wat een heerlijke God hebben we! Hij is goed en Hij blijft goed, verandert niet en is nog steeds dezelfde God als toen Jezus op aarde kwam en mensen om zich heen genas, opwekte uit de dood en bevrijdde van kwellingen. Ken je Hem, weet je wie Hij is? Ik zal je helpen, dit staat in de Bijbel:

Hosea 6:6 (New Living Translation)

I don't want your sacrifices; I want your love

I don't want your offerings; I want you to know me

Johannes 3:16 (NBV-vertaling)

God heeft de wereld zo lief dat Hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. God heeft zijn Zon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld dor hem te redden!

Jakobus 1:16-18 (NBV-vertaling)

Geliefde broeders en zusters, vergis u niet; elke goede gave, elk volmaakt geschenk komt van boven, van de Vader van de hemellichten; bij hem is nooit enige verandering of verduisering waar te nemen. Hij wilde ons door de verkondiging van de waarheid tot leven roepen, om ons de eersten te maken in zijn schepping.

2 Korintiers 9:8 (Het Woord)

God geeft zijn genade in overvloed; zodat u niet alleen zelf alles krijgt wat nodig is, maar het ook royaal met anderen kunt delen.

God is niet boos op jou, Hij vind je niet stom, Hij wijst je niet af, Hij straft jou niet, Hij maakt je niet ziek. Juist het tegenovergestelde, deze teksten hier boven stromen over van liefde waar uit blijkt dat God de Vader zo ontzettend veel van jou houdt, dat Hij je al het goede gunt en hier zelfs Jezus voor naar de

wereld heeft gestuurd. Ik kan me zo goed voorstellen dat je hier niks van gelooft door alles wat je om je heen ziet gebeuren, ik bedoel de wereld zit vol met ellende en nare, onrechtvaardige dingen maar ik hoop dat je wil geloven dat dit niet van God vandaan komt!

"You are faithful, You never give up-- never give up on me. You are able, to finish the work You started in me."

Durf je dit uit te spreken over jouw leven? Durf je te vertrouwen op die God waar ik het over heb? Ik zal je zeggen, je leven ligt nooit, never ever in betere handen dan bij Hem! Ik wilde zeggen: neem het risico, maar er is niet eens een risico behalve dat je misschien ineens doorbraak zal ervaren in jouw problemen. Come on, take this step! Op het moment dat je je leven in de handen van Jezus legt kan Hij aan het werk gaan en je onder een douche van zegen zetten. LET OP: Hoe lang het duurt tot je zal voelen dat het water over je heen stroomt kan ik niet zeggen maar ik geef je garantie dat de douche open zal gaan en het onderweg is. Keep the faith, Hij is en blijft voor altijd goed!

bottom of page